Herbalista vegán gombalevese


Herbalista vegán gombalevese DXN Reishi Mushroom porral


Nem tudod mit főzz a családnak vacsorára? Egy olcsó, könnyen elkészíthető, könnyű levest ajánlok! Ma részt vettem egy gyógynövényekkel és természetes gyógymóddal foglalkozó találkozón. Ott hallottam ezt a fantasztikus ételreceptet Dr. Lim-től, most megosztom veled is. Ők ezt a levest fogyasztják Malajziában, hogy legyőzzék a nátha okozta tüneteket. Még Dr. Lim 4 éves kisfia is szívesen fogyasztja, mert tudja, hogy attól az esti fél deciliter levestől, amit elkortyolgat, másnapra sokkal jobban érzi magát. A leves után ágyba bújik és egy jó izzadás után a náthának hűlt helye! Alig várom, hogy kipróbáljam! Különlegessége, hogy akik általában nem fogyasztanak gyógynövényeket, ez a leves még azoknak is nagy kedvence lehet. Olyan összetevőkből készül, amiket szinte minden nap fogyasztunk. Bármelyik beszerezhető a hozzád legközelebbi zöldségesnél.

Hogy mitől olyan fantasztikus? Azt ajánlom próbáld ki Te is, és döntsd el magad!

Alapleves hozzávalók 1 főre (2 dl leves):

10 dkg póréhagyma
10 dkg paradicsom
5 dkg gyömbér
4-6 szem arab datolya

A hozzávalókat vágd össze apróra, és ugyanannyi mennyiségű vízzel tedd fel főni. Forrástól számított 20-25 perc főzés után szűrd le a levest.Csak a levet használd fel! Míg forró a főzet, adj hozzá 1 mérőkanálnyi DXN Reishi Mushroom port, és már fogyaszthatod is. Ne adj hozzá semmilyen fűszert, vagy sót, ne változtasd meg a formulát!

Ha nem vagy elégedett az ízével, vagy az illatával, adhatsz hozzá még aprított citromot, lime-t, narancsot, mandarint, reszelt fehér retket, vagy sárgarépát, céklát, ízlésed szerint. Ezeket nem kell hámozni, csak tisztára mosva, apróra vágva hozzáadni és összefőzni, majd leszűrni.

Egy-két hétre való adagot is főzhetsz a levesből, felnőtteknek naponta 2 dl elég is vacsorára. Ha ilyen mennyiségben készíted, várd meg, hogy kihűljön, és 6 órán belül tedd hűtőbe, ott akár 2 hétig is tárolható, csak fogyasztás előtt kell felmelegíteni - ez mikróban 1,5-2 perc. A DXN Reishi Mushroom port mindig fogyasztás előtt add hozzá. Akár napi 3 alkalommal is fogyasztható!

Unokám most kezdte az óvodát. Új "bacik" amivel eddig még nem találkozott, pedig örömmel várta az ovit, de már a második héten lebetegedett. Na most majd adunk a "baciknak"! Kipróbáljuk a vegán gombalevest, hogy ettől erőre kapjon. Ezt az őszi, megfázásos, influenzás, náthás időszakot ezzel a "csodalevessel" talán könnyebben átvészelhetjük. Remélem, hatásos lesz!

Azóta kipróbáltam ezt a - most már le merem írni - csodalevest! Citromot alapból adtam hozzá, mert, ha tehetném, én minden ételhez tennék, imádom! :)  Az első adag után egész éjjel izzadtam, és 10 órát aludtam. (jó választás volt a hétvége!) Másnap úgy ébredtem, mint aki legalább egy hetet átaludt. Éppen kezdődő torokfájásomnak, náthámnak pedig hűlt helye! Nem csak egy adagot készítettem, így folytathatom tovább a méregtelenítést. A hatás leírhatatlan, fantasztikus! Próbáld ki Te is!